AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 20 al 24 de setembre)

Aquesta setmana a P3 hem començat a esmorzar a l’escola. Agafem energia per sortir una estona al pati

Aquest curs hem recuperat l’espai de Psicomotricitat, i les nenes i nens de P4 l’estem descobrint per primer cop perquè el curs passat no hi vam poder anar

Els i les alumnes de 4t hem experimentat la mesura amb el propi cos calculant el pam, el peu i la llargada dels braços.

A 5è tanquem el Pla de treball repassant-lo, reflexionant sobre les tasques i valorant sobre si hem aprofitat bé el temps. Repassem l’autoavaluació i anotem què podem millorar i com ho podem fer. I acabem la setmana practicant matemàtiques, llengua, medi… aquest cop ho fem jugant!

Els jocs de taula didàctics, a banda d’aprenentatges curriculars, ens ajuden a desenvolupar habilitats socials com són: el pensament crític, la capacitat de resoldre problemes, cooperació, treball en equip, control de la impulsivitat, respecte per les normes, etc. Aquesta setmana a sisè hem introduït jocs nous tant de l’àmbit de llengua, com de matemàtiques, com també de coneixement del medi.