AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 18 al 22 d’octubre)

Els nens i nenes de P3 comencem a experimentar amb la pintura

Després del pati a P4 fem activitats de llengua i matemàtiques. Alguns dies amb mig grup i algun dies totes juntes a l’aula.

1r Aquesta setmana hem treballat la geometria de forma manipulativa. Hem jugat al geoplà, pentonimos, taula de llum… i hem après molt!

A 2n estem fent un Pla de treball que hem de buscar informació dels bolets amb la tablet.

A educació física ens ho vam passar pipa! Vam fer 5 estacions diferents per treballar les habilitats motrius bàsiques.

Aquesta setmana els nens i nenes de 3r han treballat diferents jocs a educació física: hoquei, xanques, equilibri i rapidesa a les estructures. Gaudeixen molt d’aquesta àrea curricular al pati de l’escola!

A 4t hem après com funciona la cadena tròfica al projecte dels Ecosistemes i després hem posat per escrit diferents cadenes que hem treballat.

L’alumnat de 5è ha fet una xerrada informativa per triar els consellers i conselleres per participar en el consell d’infants de l’ajuntament.

A 6è, a l’àrea de matemàtiques, hem revisat diferents maneres de representar fraccions i les seves equivalències, amb diverses activitats i jocs. A l’àrea d’educació física estem practicant jocs d’orientació a l’espai.