AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (de l’11 al 15 d’octubre)

A P3 ens ho passem molt bé manipulant i experimentant amb elements de la natura

Una tarda a la setmana a P4 les mestres ens fan propostes d’art i nosaltres experimentem amb el material que ens ofereixen i descobrim moltes coses.

A P5 vivenciem i manipulem amb els nombres.

Aquesta setmana els alumnes de 1r hem aprofitat per fer una sortida al bosc i fer d’exploradors buscant rastres, conèixer arbres i flors i construir cabanes. Ens ho hem passat molt bé!

Els nens i nenes de 3r han disfrutat treballant habilitats a l’hora d’educació física…han gaudit moltíssim!!!!

Els i les alumnes de 4t hem fet diferents estacions per treballar els salts a educació física.

A 5è vivim “La setmana de la ciència”. Observem, fem hipòtesis, preparem material, experimentem, comprovem i traiem conclusions. Estem molt contents i contentes perquè aquesta vegada ens ha visitat la Teresa Gurnés, la “Mare de la Ciència”

L’alumnat de 6è hem estat fent unes composicions de tardor amb elements naturals, que han quedat genials!