AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 25 al 29 d’octubre)

Les més petites i petits de l’escola hem rebut la visita de la castanyera! El curs passat no ens va poder visitar perquè estava confinada i la vam veure en un vídeo. Ens ha fet molta il·lusió poder-la veure, cantar i ballar amb ella!

A la tarda hem ballat totes juntes al pati i ens hem menjat les castanyes.

A 4t hem elaborat mandales de tardor amb elements naturals d’aquesta estació de l’any.

Per sort aquest curs recuperem tradicions, a 5è hem pogut fer la sortida al bosc de can Nadal el dijous 28 i la castanyada el divendres 29 al pati de l’escola.

Aquesta setmana representants de l’ajuntament de Llagostera han vingut a les classes de 6è a fer una dinàmica per entendre els drets i deures dels infants i presentar el Consell d’Infants Municipal que tindrà lloc aquest curs. El divendres 29, tot i que el temps ens va fer una mica la guitza, vam poder fer la primera sortida del curs al bosc de Can Nadal. Vam muntar unes cabanyes espectaculars!

Gràcies a les famílies i a en Toni, el nostre conserge, vam poder gaudir de les castanyes ben torrades. Moltes gràcies!!!