AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 18 al 22 de gener)

Als tallers d’experimentació les nenes i nens de P3 gaudim amb les safates de farina i oli corporal

A P4 seguim fent activitats musicals, art i experimentació per la tarda.

Les nenes i nens de P5A iniciem el projecte: COM FER UN ROBOT!

Aquests dies, a P5B, abans de marxar a casa posem aigua amb diferents motlles a fora de l’aula. L’endemà comprovem si s’ha glaçat. Quan hi ha gel ens agrada molt jugar-hi!!

A P5C estem molt engrescats amb el nou projecte de l’univers.

A 1r hem treballat el càlcul mental amagant objectes dins una ouera perquè el company ho endevini, la descomposició del 7 amb pinces i un penjador, una carrera de reglets per dominar els nombres i també hem fet lògica iniciant-nos amb el quadre de doble entrada.

Els nens i nenes de 2n han fet moltes i varies creacions molt originals amb tubs de cartró: prismàtics, animals aquàtics, follets, fades, reis, rèptils,…

A 3r seguim gaudint de les estones d’ambients.

Aquesta setmana a 4t hem començat el projecte: “Apadrinem un espai del nostre poble” Ens ho hem passat molt bé investigant diferents itineraris i descobrint llocs desconeguts per a nosaltres.

A Educació Física hem jugat al joc de les cadires, però amb cercles. Ha estat molt divertit!

Pintura i acció! Aquesta setmana l’alumnat de 5è hem practicat, a dins i fora de l’aula, la tècnica d’esquitxada i degoteig de Jackson Pollock. També hem ¨redecorat¨ tot el que hi havia a prop.

Els i les alumnes de 6è hem fet una videotrucada amb una mossa d’esquadra per parlar de les xarxes socials i el cyberbullying: