AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (de l’11 al 15 de gener)

A P3 hem tingut una gran sorpresa quan hem tornat de vacances. Teníem classes noves! Les mestres han canviat el mobiliari de les classes i tenim material i joguines noves. Ens agrada molt!

P4 també ens hem trobat material nou a les classes. No hem canviat de classe físicament però si el material i estem gaudint molt!

Les nenes i nens de P5 si que hem canviat d’aula! Estem coneguent la nova classe i material d’aquest trimestre!

A 1r treballem la descomposició dels números de manera vivencial.

Els nens i nenes de 2n hem tornat de vacances de Nadal amb ganes de treballar. En el pla de treball d’aquesta setmana hem treballat l’escolta activa. Després d’escoltar un conte, els nens i nenes, escrivien amb les seves paraules la història que acabaven d’escoltar.

A 3r hem treballat el metre: vivenciem, fem descobriments, mesurem espais i objectes i treballem en equip. Finalment hem mesurat la nostra classe. Ens ho hem passat molt bé!

T’atreveixes a endevinar qui és qui? L’alumnat de 4t s’ha dibuixat la part externa interna i externa i ha confegit un joc ben divertit:
També hem començat a fer robòtica! Sempre és un bon moment, som-hi!

Els i les alumnes de cinquè hem fet una activitat del programa “Creixem” sobre l’ús de les xarxes socials:
També hem creat les nostres obres d’art abstracte inspirant-nos en Vassily Kandinsky:

El dimarts 12 l’alumnat de 6è vam fer el taller “L’esport i la discapacitat intel·lectual”. Ens va agradar perquè vam aprendre, ens va fer pensar i ens vam divertir moltíssim fent-lo:

Aquesta setmana el Departament d’Educació ens han repartit portàtils al professorat de l’escola. Forma part del Pla d’Educació Digital de Catalunya