Hàbits higiènics a l’Àrea d’Educació Física

Ja han començat les classes d’Educació Física i us volem recordar que en aquesta àrea tenim cura dels hàbits higiènics i saludables. De fet, creiem que és tan important que és una de les parts de la nota final de l’assignatura.

Els alumnes ja saben que quan acaben la sessió d’Educació Física s’han de dutxar o canviar de roba. Si la sessió és de matí (60 minuts) ens hem de dutxar i, si la sessió és de tarda (45 minuts) ens hem de canviar la roba suada.

Per tant, els i les alumnes han de portar en una bossa a part la roba de recanvi, una muda neta, xancles i tovallola per la dutxa, sabó, etc.