Reunió d’inici de curs 2019-2020

La reunió que es va portar a terme a sisè va girar al voltant de les inquietuds  de les famílies presents. A continuació fem un resum dels punts més importants.

1- COLÒNIES. Aquest any es presenten unes colònies lúdiques al alberg el Mirador, els dies 3,4 i 5 de juny. Més endavant s’adjuntarà el planning d’activitats. Davant la preocupació que surt de si superem el % establert, les tutores comenten que en principi sempre s’han realitzat les colònies en aquest curs ja que les famílies s’ho prenen com el comiat de l’etapa.

1. SORTIDES. Es presenten les sortides programades i es comenta que aquest any el propòsit de les tutores es realitzar les sortides els tres grups junts.
  2. SEP. S’explica que el SEP aquest any es concreta en anglès a cicle superior. Els pares pregunten perquè aquest canvi i expliquem que d’aquesta manera es poden reinvertir les hores en tot l’alumnat.
  3. PROJECTE BANDA DE MÚSICA. Es presenta el projecte i el funcionament de les tardes del dijous.
  4. APS BANC ALIMENTS. Es comenta que l’alumnat ja ha començat el seu projecte d’aprenentatge i servei del banc d’aliments que finalizarà amb el recapte el dia 4 octubre.
  5. PAS A L’ESO. Davant la preocupació d’alguns pares per aquest pas tant important les tutores expliquen que des de l’escola els dinarem la informació necessària i visitarem els instituts, que ells poden també anar a les jornades de portes obertes.
  6. COMPETÈNCIES BÀSIQUES.

8.CONVIVÈNCIA I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES. Es comenta que utilitzarem la graella de convivència que té l’escola aprovada i que hi ha un recull d’incidències a cada tutoria.

1. DELEGATS DE CLASSE.