Sortida de 4t al Museu d’Història de Catalunya

El passat dimecres 22 de febrer els alumnes de 4t van anar al Museu d’Història de Catalunya i s’ho van passar d’allò més bé. Van fer una activitat anomenada: “L’evolució de la tecnologia: del sílex al xip”

La descripció de l’ activitat és la següent: Des de la primera eina prehistòrica fins als últims invents del segle XXI, els humans han ideat diferents artefactes tecnològics per ajudar-se en la seva tasca diària. Darrere de cada invent hi ha hagut sempre amagada una necessitat humana. Ens acompanyeu a descobrir què va portar als homes i les dones de temps passats a idear la sínia, el molí o la turbina, entre molts d’altres?

Els alumnes van descobrir moltes coses que no coneixien i van recordar d’altres que ja sabien. En aquest museu es poden fer gran quantitat d’activitats, i no només per a escoles, sinó que, també per a famílies. És per aquest motiu que, des de les tutories de 4t us volem encoratjar a tornar a anar en família i aprendre més coses interessants sobre la nostra història.

Si voleu més informació sobre el museu, la podreu trobar al web: www.mhcat.cat

També dir-vos que els preus són bastant assequibles i, disposen de gran quantitat d’ofertes i preus reduïts. Per exemple, els menors de 8 anys tenen entrada gratuïta, preu especial per família, entrada gratuïta per tenir el carnet del club Super3, etc.

Més informació sobre les tarifes aquí:

Per veure com ens ho vam passar, aquí teniu unes fotos de la sortida: