Així vam passar el Carnestoltes a la nostra escola

El passat 5 de febrer va començar la setmana més boja de l’any: va arribar el Carnestoltes a l’escola!

Tots els alumnes de l’escola el vam a anar a rebre al poliesportiu molt animats. El rei Carnestoltes ens va dir, amb l’ajuda dels alumnes de sisè, les consignes que hauríem de fer els propers dies; dimecres hauríem de venir amb la cara pintada i el cap guarnit, dijous ens havíem de disfressar de cuiners i divendres havíem d’anar amb un mitjó de cada per sobre del pantaló!

A canvi, nosaltres li vam fer dues demandes al carnestoltes:

La classe dels cocoters va demanar VEURE UNA PEL·LICULA EN PIJAMA I AMB CRISPETES!

La classe dels gira-sols va demanar UNA FESTA DE PIJAMA AMB CRISPETES!

Com veieu, ens agraden molt les crispetes.

El divendres a la tarda vam venir tots disfressats! Ens vam fer fotos, vam ballar i vam fer manualitats.

Va ser una setmana GENIAL!

Aquí podeu veure algunes FOTOS.