Sortida de 4t al Museu Picasso

El passat 24 d’octubre els alumnes de 4t van anar al Museu Picasso i s’ho van passar d’allò més bé.

Van fer la visita al museu i van poder veure totes les obres d’aquest gran pintor. Seguidament van fer unes activitats artístiques: els nens i nenes van dibuixar un autoretrat cubista.

A la sortida, van fer un tour per Barcelona. Van conèixer el carrer més estret del món (Carrer de les Mosques), també van veure Sta. Maria del Mar i van entrar al Born.

Van passar per l’Estació de França i van entrar al Parc de la Ciutadella. Finalment dinar al costat de l’institut escola i per acabar la sortida van jugar una miqueta abans de marxar cap a l’escola.

Va ser una sortida molt profitosa!!!!

Aquí teniu les fotos