Sortida al museu de les Aigües

El passat dimarts 16 d’abril els nens i nenes de 2n de l’escola van anar al Museu de les Aigües a Cornellà.

Van fer una visita al museu, on van poder veure els pous dels aqüífers, les màquines antigues i noves de la potabilitzadora d’aigua, etc.  Els van explicar moltes curiositats sobre com treballaven antigament per fer arribar l’aigua a les cases.

També van fer un taller, on a través del conte d’una granota, la Jaila, van fer experiments amb l’aigua i van aprendre a tenir cura de la bassa de l’escola.

S’ho van passar d’allò més bé!