Sortida a la Barcelona romana

El passat dimecres 20 de març els alumnes de 5è van visitar el Museu d’Història de Barcelona. Quina història desprèn cadascun dels racons d’aquesta ciutat!

Sabíeu que gran part de ciutat romana continua amagada? Nombroses intervencions arqueològiques segueixen aportant informació sobre com era Barcino. Una part de la colònia romana és visible al subsòl arqueològic del Museu d’Història de Barcelona, on també es conserven testimonis dels seus monuments i de la vida quotidiana dels seus habitants. És per això que el nostre alumnat de 5è ha complementat la seva situació d’aprenentatge dels romans amb aquesta visita.
.
S’ho van passar d’allò més bé!