Reunió dels Delegats Ambientals

Benvolgudes famílies.

El passat divendres 20 d’octubre, els delegats i les delegades ambientals han fet la seva primera trobada del curs 23/24.

Aquests delegats ambientals de l’escola, formen juntament amb membres del claustre el Comitè Ambiental.

Hi ha representants d’alumnes des d’I4 fins a 6è, i la seva tasca serà la de proposar i decidir les accions que es realitzaran a l’escola relacionat amb el programa d’Escoles Verdes. També seran els encarregats d’informar als seus companys i companyes de classe i recollir les propostes i/o millores per aconseguir que el projecte sigui beneficiós per nosaltres, per l’escola i pel barri en general.

Per començar, han revisat i valorat l’estat de l’hort, la bassa i la jardineria del centre.

Aquí us deixem una foto dels membres