Renovació Distintiu Escoles Verdes

Avui ens ha arribat a l’escola el Diploma que ens acredita que renovem el distintiu d’Escoles Verdes. Això vol dir, que durant 4 anys més serem una Escola Verda.

A més, ens agraeixen el suport per la feina que fem en la promoció de l’educació per a la sostenibilitat en la nostra comunitat educativa contribuint així a l’assoliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Aquest distintiu és de tothom: alumnes, mestres, famílies, monitors/res de menjador, cuina… ja que cadascú posa dia a dia de la seva part. Moltes gràcies a tothom!!!