Programa de Consum de Fruita curs 2020-2021

Hola famílies!!!

Avui ens han comunicat que hem estat seleccionats per formar part un altre curs en el Programa de consum de Fruita en el qual ens faran entregues mensuals, de novembre de 2020 a juny de 2021 (excepte desembre).

En aquest projecte ja fa anys que estem al capdavant i ens fa molt feliços poder formar part un altre cop.  A més, també sol·licitem que ens facin uns tallers per fer a l’escola i d’aquesta manera els nostres alumnes veuen la importància de consumir fruita i verdura pel nostre organisme. Aquesta és una de les actuacions dins de l’altre projecte que tenim d’Escoles Verdes.

Quan tinguem les fruites per repartir-les us avisarem via Dinantia