Premi Cartellereia Escoles Verdes

Benvolgudes famílies,

Estem molt contents d’explicar-vos l’última activitat que hem fet respecte al Programa Escoles Verdes.
Els delegats mediambientals van pensar que hauríem de fer cartells nous pel respecte dels diferents espais de l’escola vers les plantes, la bassa i l’hort.

Van pensar fer un concurs on participés tota l’escola per tal de fer cartells nous per penjar al pati i demés espais de l’escola per recordar que s’ha de tenir cura de les plantes, de l’hort i de la bassa. També van pensar en fer un obsequi als guanyadors.

Es van presentar tots els dibuixos i els delegats mediambientals i alguns mestres van fer de jurat per votar els més representatius.

Una vegada es van votar, el passat divendres vam anar tota l’escola al poliesportiu a celebrar la cerimònia dels guanyadors.

Ha estat una activitat molt bonica i a la vegada enriquidora per a tots i totes.

Aquí us deixem unes fotos de tot el procés (cliqueu la imatge).