Participació Projecte Apilo

Benvolgudes famílies,

La nostra escola està adherida un altre cop al Projecte Apilo. Com a Escola Verda estem compromesos amb el Medi Ambient i amb la recollida selectiva, és per aquest motiu que any rere any participem en aquesta iniciativa. Si voleu més informació sobre el projecte podeu clicar aquí.

Per aquest motiu, avui, els vostres fills i filles portaran un petit contenidor de cartró perquè l’ompliu amb les piles i bateries gastades que tingueu per casa. Una vegada el tingueu ple, les porteu a l’escola i les depositarem en el Contenidor de piles que tenim al hall.

A banda, com a escola, es participa en un concurs. L’Escola que aporti més kg de piles, obtindrà un premi per l’Escola.

Us deixem una imatge del contenidor Apilo que donarem als vostres fills/es.

Moltes gràcies per avançat.