LA VISITA DELS PILOTS REPSOL.

L’escola Josep Pla ha estat l’escola guanyadora del concurs nacional “Repsol vuelve al cole 2016”

Aquest premi és tot un orgull per la nostra escola ja que és la segona vegada que se’ns atorga un premi pel treball en valors (1r Premi Conviure a Catalunya, atorgat per l’Associació dels Antics Diputats del Parlament de Catalunya, l’any 2012) i això reafirma l’excel·lent tasca que dia rere dia porta a terme tot l’equip docent.

Us deixem els vídeos de la jornada que vam viure el passat dijous 17 de novembre amb els pilots de l’equip Repsol. Un vídeo és el que va fer SantAndreuTV i l’altre el va fer el propi equip de comunicació de Repsol