Campanya “Fas 6 anys. Tria un llibre”

Hola famílies!!!

Us volem informar que el Departament de Cultura amb la implicació del Departament d’Ensenyament presenten la campanya “Fas 6 anys. Tria un llibre”. Aquesta campanya és una iniciativa del Gremi de Llibreters ambs els diferents departaments de la Generalitat, la CCMA, el gremi d’Editors de Catalunya, l’Associació d’Editors en Llengua Catalana, IDESCAT i l’ONCE.

Per tant, les famílies que tinguin un fill/a que farà o hagi fet 6 anys en aquest 2018, rebrà a casa una targeta que el convidarà a anar a la llibreria més propera de totes les adscrites a la campanya on podrà bescanviar la targeta pell llibre que més li agradi per un import de fins a 13€. En el cas que el llibre escollit valgui més de 13€, la resta la posarà la família.

Per saber quines són les llibreries adherides i saber més informació sobre la campanya, podeu entrar en aquest web:

Si algun infant no rep la targeta a casa abans del 30 de novembre, pot enviar un correu electrònic a l’adreça fas6anys@gencat.cat amb el nom, cognom, data de naixement i adreça completa i els encarregats de la campanya us faran arribar el codi corresponent.

Aquí us deixem el cartell de la campanya i us informem que a cada alumne els repartirem un punt de llibre perquè utilitzin quan obtinguin el seu llibre.