2n pas en Comunitat d’Aprenentatge

Després de fer la gran festa de la Transformació en Comunitat d’Aprenentatge del final del curs passat, ja hem començat amb el següent pas:

Des de dimarts passat, els i les mestres de l’Escola hem començat a fer la formació de Comunitats d’Aprenentatge. Ara toca somiar, però per això creiem oportú explicar-vos-ho in situ a totes les famílies.

Aquest procés participatiu (famílies, mestres, alumnes) es durà a terme durant el curs 2018/2019 (ja us donarem les dates concretes) i el que es proposa és somiar l’escola que volem. La manera de plasmar els vostres/nostres somnis no el sabem encara però de ben segur que us informarem.