GEP: The Universe (5è)

Hola famílies!!!

Els i les alumnes de 5è han començat una nova unitat didàctica de Science dins del Projecte GEP.

En aquest cap estan fent el tema “The Universe”. Us deixem una petita explicació en anglès del que treballen.

• The universe: The Solar System is a topic that students should know as it is where we live. It’s a topic they have been working during the previous courses. Now, it’s time to know a little bit more and this time in English.

El treball a l’aula ha estat molt divertit i dinàmic. A més, els alumnes van estudiar un tema molt semblant a l’aula ordinària en català i s’enrecodaven de molts conceptes.