XXIVa Cursa de Primavera

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper diumenge 19 de maig es celebrarà la XXIVa Cursa de Primavera de Sant Andreu de la Barca. Any rere any hem estat l’escola amb més participació del municipi. Aquest fet ha comportat que l’escola rebés material esportiu com a premi.
Des de l’àrea d’Educació Física conscienciem l’alumnat en la participació de la cursa ja que es considera un hàbit saludable, a més a més, d’oci, fora del centre escolar, i on s’han d’aplicar valors com l’esforç.
Igual que el curs passat, i per animar als nens i nenes, part de l’equip docent de l’escola els acompanyarà en aquesta activitat.
En el cas de voler participar a la cursa, l’haureu d’omplir i entregar la inscripció al tutor/a el més aviat possible. La data màxima és el dilluns 29 d’abril. Com veieu, disposem de poc temps ja que les vacances ens cauen  pel mig.
Enguany, igual que el curs passat, moments abans de córrer la cursa, regalarem a tots els nens i nenes inscrits una samarreta (no es la mateixa que el curs passat). La nostra intenció és que corrin amb ella posada. Per això al full d’inscripció us demanem la talla, per poder fer previsió. NO ES FARÀ CAP CANVI!!!  A la butlleta teniu especificades les talles per escollir.
La samarreta de l’alumnat participant a la cursa serà gratuïta. Si els adults que acompanyareu als vostres fills/es també en voleu una igual, la podeu demanar a Administració, abonant el seu import (en breu us donarem més informació, però costarà 4 euros aproximadament).
Us demanem que col·laboreu amb nosaltres una vegada més per fer de la nostra escola un centre amb ressò al municipi.
Us deixem els horaris de les curses perquè us feu una idea de les distàncies que han de recórrer cada categoria.