Xerrada per a famílies sobre “sensibilització del bullying”

Benvolgudes famílies.

Us informem el proper dimarts 20 de juny, l’Escola organitza una xerrada per a famílies sobre el “Sensibilització del Bullying”. L’horari serà de 17h a 18.30h.

Creiem molt oportú treballar aquest tema a l’escola i amb les famílies d’una manera planera ja que forma part del dia a dia de la nostra societat. És molt important conèixer aquest fenomen i tenir eines per tal de poder abordar-lo correctament si es donés el cas.

La xerrada estarà a càrrec de l’Equip SEER, experts en promoció de la convivència i abordatge integral del conflicte.

Per tal de facilitar la vostra assistència, l’escola oferirà servei d’acollida de manera gratuïta.

Sabem que les dates potser no són les millors però, l’Equip SEER, que organitza la xerrada, és un equip amb molt prestigi i molt demandat. Ens agradaria molt que el dia 20 poguéssim comptar amb la major part de les famílies de l’escola.