Web per fer feines casa

Degut al tancament de l’escola pel confinament de la població. Hem creat una pàgina web on anirem penjant activitats perquè els i les alumnes de l’escola tinguin material per poder fer a casa i passar d’una manera agradable aquest confinament.

Aquestes activitats que proposem, ni són avaluables, ni adelanten temari, ni són deures, etc. És un material que els i les mestres de l’escola hem trobat oportú per treballar a casa i tenir alguna cosa més a fer durant els dies que l’escola estigui tancada. Anirem ampliant les activitats de mica en mica.

Esperem que us sigui d’ajuda.