Vols ser voluntari/a?

Com ja sabeu, en la nostra escola treballem mitjançant Grups Interactius a l’aula. Tenim assignades algunes hores de l’horari lectiu per treballar d’aquesta manera. Sobretot a Matemàtiques i Llengua Catalana.

Què vol dir això?

Qualsevol pare, mare, avi, àvia, tiet, tieta, germà, germana, antic alumne… qualsevol pot venir en les hores convingudes que tenim a la porta de vidre de l’entrada de l’escola per fer de voluntari i treballar amb els alumnes de l’aula.

Què ha de fer un voluntari/a?

Les tasques que ha de fer és organitzar-se amb el/la mestre/a, dinamitzar el grup d’alumnes amb els quals està, animar i guiar al grup, etc.

Cada voluntari/a s’ocupa d’un petit grup d’alumnes per fer una tasca predeterminada entre 10 i 20 minuts. Una vegada acabat aquest temps passa un altre grup fins que han passat tots els alumnes.

Si vols ser o participar com a voluntari/a, pregunta al tutor o tutora del teu/va fill/a o passa per secretaria.