Visca la castanyada!

La setmana passada tots els i les alumnes de l’escola van celebrar la castanyada:

Els alumnes més petits van anar al mercat a comprar els ingredients pels panellets, posteriorment els van repartir per les classes i després van elaborar els panellets amb ajuda dels més grans per menjar-los el dia de la castanyada.

Els de Primer van fer un pastís de la tardor, tot estudiant l’estructura de la recepta i els va quedar molt bo!

El dia de la celebració, al matí vam gaudir de l’actuació del “castanyeru rumberu” i a la tarda tots i totes vam menjar castanyes repartides pels i les alumnes de cinquè. Els nens i nenes de la comunitat de mitjans ens van fer una dansa i després tots vam ballar plegats i ens ho vam passar genial!

Des de l’àrea d’anglès tota l’escola va celebrar Halloween. Els més grans van aconseguir sortir d’un escape room terrorífic.