Venda de llibres, quaderns i xandall

Us recordem que el dilluns 3 de juliol de 10-13h i de 17-19h a la Biblioteca de l’escola, la llibreria Catalunya farà la venda de:

– Llibres de text per als alumnes de 1r i 2n.

– Quaderns des de 1r fins a 6è.

– Quaderns de vacances.

També vindrà l’empresa encarregada del xandall perquè pugueu fer la reserva. Portaran una mostra de cada talla. La reserva del xandall es podrà pagar amb targeta.

Famílies de 1r i 2n: si opteu per comprar els llibres fora de l’escola, recordeu que, de totes maneres, heu de comprar el llibre de matemàtiques a l’escola, ja que no el trobareu a cap llibreria (l’editorial Tekman només comercialitza a les escoles). Aquest llibre l’haureu de pagar en efectiu: 40,50 euros.

Venda de llibres curs 2017-2018