Un astronauta ens visita!!!

Aquest matí hem vist un astronauta passejant  per l’escola!!!!!astronauta

Serà l’encarregat de portar el coet que farem servir com a bústia.

Quina bústia?

Una bústia en la que podreu ficar els vostres SOMNIS. Els somnis són els desitjos que teniu tots vosaltres (pares, mares, alumnes, mestres…) per construir la nostra escola ideal.

Els dies per somiar i dipositar els somnis en la bústia del coet seran els dies 5 a 8 de març. Els alumnes ho faran amb les seves tutories i els familiars podran fer-ho en qualsevol moment, sempre i quan sigui horari escolar.

Com a Comunitat d’Aprenentatge, volem que tothom participi. Per fer-ho us animem a somiar l’escola quie voleu pels vostres fills/filles.

Us esperem!!!!