PROJECTE 5è – BANC DE DONACIÓ DE SANG

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el proper dimarts 28 de març, els nens i nenes de 5è , conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits, portarem a terme una campanya de donació de sang a l’escola.

Fa setmanes que hem començat el nostre projecte d’aprenentatge i servei. Hem fet cartells, eslògans, una cançó, un ball, una gran pancarta, missatges de compte enrere i, el proper divendres 24 de març, anirem a la ràdio de Sant Andreu per poder fer més extensiva la nostra campanya.

L’objectiu d’aquesta activitat és poder sensibilitzar a l’alumnat i a la població de la necessitat i la importància que té aquest petit gest per a salvar vides.

A continuació us presentem el nostre cartell d’aquest any.

Esperem que us agradi i us animeu a participar en la nostra campanya de donació el proper dimarts 28 de març de 15:30 fins a les 19:30h. Us esperem!!