Programem a Ed. Infantil amb Beebots

A Eduació Infantil ens han arribat les Beebots. Les tindrem 2 setmanes a les aules gràcies al Centre de Recursos de Martorell que ens les ha deixat.

Amb les Beebots, els i les alumnes aprenen a programar-les per a que arribin allà on els marca el tapís. En aquest exemple, veiem el tapís on la beebot ha d’anar fins al seu rusc. En Bamfo, ha de dir-li per mitjà d’unes fletxes que té sobre l’abella els passos que ha de fer i a quina direcció ha d’anar fins arribar al seu objectiu.

D’aquesta manera, els i les alumnes aprenen jugant a programar i s’ho pasen d’allò més bé. Mireu com acaba el vídeo i veureu com de contents estan els alumnes.