Priorització dels somnis recollits

Com ja sabeu, durant el segon trimestre vam tenir una setmana per poder somiar l’escola que volem.

Una vegada que tota la Comunitat Educativa de la nostra escola va dipositar el seu somni a la bústia del coet, vam organitzar una Comissió Mixta per separar els diferents somnis per temes i una setmana després vam fer una altra Comissió Mixta per prioritzar tots els somnis.

Què vol dir això?

Entre tots els assistents a la Comissió Mixta del 2 de maig de 2019, van decidir quins somnis creien que es podien assolir a curt, mitjà i llarg termini.

A la pàgina inicial de la nostra pàgina web de centre, teniu una animació on podreu veure tots aquests somnis. Us deixem aquí l’enllaç perquè el pogueu tafanejar una mica.

Moltes gràcies a totes les persones que col·laboreu a que la nostra escola sigui “l’Escola que Volem” ja siguin alumnes, mestres, familiars, etc.