Preinscripcions Curs 2019-2020

El passat 7 de febrer es va publicar el Decret 31/2019, de 5 de febrer, de modificació del Decret pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres públics amb les següents novetats:

– Eliminació de la prioritat a l’alumne o alumna que tingui una malaltia crònica que afecta el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs.
– Eliminació de la prioritat quan el pare, mare, tutors o germans hagin estat escolaritzats al centre en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals.

Aquesta modificació afecta l’educació infantil, l’educació primària, l’educació secundària obligatòria i el batxillerat.

En breu, us informarem dels dies de Portes Obertes del centre perquè vingueu in situ a veure com és la nostra escola. Farem un dia en horari escolar i un altre en dissabte perquè us sigui més fàcil visitar-nos.

Per tenir més informació: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/informacio-general/