Pla de consum de fruita a les escoles

Com sabeu, la nostra escola participa en el Pla de Consum de Fruita a les Escoles de la Unió Europea. Aquest projecte ha estat finançat per la Unió Europea i coordinat per la Generalitat de Catalunya.

Aquest pla consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als alumnes del nostre centre.

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i/o verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat i la qualitat.

La fruita es repartirà entre els nens i les nenes dins del recinte de l’escola, perquè en consumeixin durant l’esmorzar i/o el berenar.

Aquí us deixem el pòster del programa.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *