Nova Junta d’AMPA

El dijous 6 de juny es va celebrar una Assemblea de l’AMPA ja que, la junta va dimitir.

A la reunió només va sortir una proposta de nova junta formada per tres pare/mares de l’escola, proposta que va ser escollida per unanimitat.

En primer lloc, des de l’Equip Directiu de l’Escola Josep Pla volem agrair a la Junta sortint i als seus/seves col.laboradors/es la feina realitzada en benefici de tots els alumnes del centre i de manera desinteressada.

Per una altra banda, donem la benvinguda i encoratgem i recolzem en tot el puguem a la nova junta entrant de la mateixa manera que també demanem que tinguin el recolzament i l’ajuda de tots els pares i mares de l’escola perquè al cap i a la fi la feina que realitzen aquestes persones és en benefici de tots els nens i nenes i de manera totalment desinteressada.

Tant la nova junta com les persones que s’han ofert col.laboradores són persones amb ganes, amb il.lusió, amb entusiasme, motivades per fer coses a l’escola i millorar-la i totalment obertes a noves incorporacions. Ells mateixos properament us convocaran a una reunió per tal de poder presentar-se.

Us deixem les fotografies per tal que els hi pugueu posar cara i nom.

President –> Enric Ramos

Pare de la Mar 4t, de la Noa i Júlia de P5

Tresorera –> Sheila Aparicio

Mare de l’Aidar P3

Secretària –> Sylvia Garcia

Mare de la Tania P5

Moltes gràcies per la vostra empenta i la vostra iniciativa!