Les cuineres de l’escola també es formen!!!

Benvolgudes famílies,

La setmana passada les cuineres de la nostra escola (la Sol i la Raquel) van assistir a unes formacions a la llotja de Palamós que tenen com a objectiu apropar el peix català a les escoles.

Estem molt orgullosos que l’empresa “COM A CASA MENJADORS”, que tant l’AFA com l’escola va seleccionar per gestionar el menjador de l’Escola Josep Pla fa uns anys, aposti per la formació i per la millora de la qualitat tant del menjar com del servei que ofereix. Fets com aquest ens refermen una vegada més, que es va realitzar la millor tria d’empresa de menjador.

Hem trobat molt interessant compartir aquest vídeo amb vosaltres (cliqueu la imatge per veure’l).

Desitgem que us agradi i us recordem que si us ve de gust dinar algun dia amb el vostre fill/a al menjador, només heu de trucar a la Carmeta per reservar un dia.