La Setmana del Somni

Durant la setmana que va del 5 al 8 de març de 2019 vam fer la Setmana del Somni a l’escola.

Després que el nostre astronauta marxés i ens dongués tota la informació per somiar “l’Escola que volem”, hem anat a dipositar els nostres somnis a la bústia del coet que ens va deixar.

Estem molt contents perquè ha somiat moltíssima gent relacionada amb l’escola: alumnes, mestres, personal no docent que treballa a l’escola, famílies…

Per donar per finalitzada la setmana del Somni es va fer una xocolatada al pati de l’escola i en aquest vídeo que us presentem teniu un resum del que ha estat la setmana del Somni.