JORNADA CULTURAL

El passat divendres 6 de març tots els alumnes de primària van gaudir d’una jornada cultural dedicada al  canvi climàtic on, juntament amb la resta de companys de cada cicle, els alumnes anaven passant al llarg del dia per diferents tallers relacionats amb el tema de la jornada.

A cicle inicial, els tallers es van centrar en les energies renovables. D’aquesta manera, els alumnes van descobrir una nova energia neta a cada taller: energia solar, hidràulica, eòlica, geotèrmica i biomassa.

D’una manera lúdica, van descobrir, experimentar i aprendre sobre aquestes energies. Va ser un dia molt especial!

AQUÍ podeu clicar per veure les fotos d’aquesta jornada.