Guanyadors de la Cursa de Primavera 2019

Com sabeu, aquest diumenge 19 de maig de 2019 s’ha celebrat la Cursa de Primavera 2019 organitzada per la secció d’Esports de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, l’AESAB i el CASAB.

Ha estat una jornada on famílies, mestres i alumnes han gaudit de l’esport i l’activitat física.

S’ha de dir que alguns dels nostres alumnes han pujat al podi i un altre any més, l’Escola Josep Pla ha estat l’escola amb més participació amb un premi econòmic per comprar material esportiu per l’escola.

Aquí us deixem un petit vídeo de les fotografies que hem pogut fer:

També us deixem dos enllaços amb més fotos i les classificacions de la pàgina web de l’organitzador de la cursa.

Hem de donar les gràcies als esponsors d’aquest any: Mediterranea Agua de Mar (especialment al Sr. Francesc Carrillo), Cambra Arrossera d’Amposta (Arròs Montsià) i Condis que han donat alguns dels seus productes als alumnes de l’escola després de la cursa.