Economia a les aules

El passat divendres 31 de març va venir el Sr. Company, avi dels alumnes Pablo i Lucia Haro i Sergi Alés a fer una xerrada sobre economia als alumnes de 6è.

El Sr. Company és un avi jubilat que ha treballat en el sector de la banca durant molts anys. Per aquest motiu es va oferir a fer una xerrada d’economia i  els diners.

Els alumnes van estar molt atents a les explicacions del ponent i des de l’escola li volem agrair la iniciativa.

La redacció de Sant Andreu TV es va fer ressò d’aquesta iniciativa i van venir a cobrir la notícia.