Compartim Experiències ’22

Benvolgudes famílies, el passat dimarts 24 de maig va ser un dia molt especial. Després de tant de temps sense que les famílies poguéssiu entrar al centre, vam celebrar la jornada de Compartim Experiències.

Va fer molt de goig veure les aules plenes de famílies veient i escoltant el que havien preparat els seus fills i filles. En aquesta jornada els i les alumnes ensenyaven a tothom que entrava a la seva aula alguns dels treballs realitzats a l’aula.

P3, P4 i P5: els i les alumnes van ensenyar tots els racons de les seves aules convertint-se en guies turístics, tot ensenyant també algunes de les feinetes realitzades a l’aula.

1r: Els animals marins: dofins i peixos voladors.

2n: La història.

3r: Projecte de robòtica.

4t: Projecte de reciclatge + Sortides del curs 2021-2022.

5è: Projecte del Banc de Sang + Club dels valents.

6è: Projecte del Banc d’aliments + Activitats de medi (maquetes i cèl·lules)

Aquí us deixo un enllaç amb algunes fotos.