Comença el curs 2019-2020

Ja queda molt poc perquè comenci el nou curs escolar . Esperem que hàgiu gaudit moltíssim d’aquest estiu i hagi estat ple d’experiències compartides amb família i amics i amigues.

A l’escola ja hem començat a fer rodar la maquinIl·lustració de Joan Turuària i estem omplint les aules i passadissos de molta molta energia i il.lusió perquè dijous 12 quan tornin els vostres fills i filles puguin rebre totes aquestes emocions.

Mica en mica anirem actualitzant la web amb el calendari, les tutories, les sortides, els blocs d’aula, informació de la nova empresa de menjador, etc.

També penjarem informació al compte de Twitter (@escolajoseppla).

Esperem que sigui un gran curs!!!

[Il·lustració de Joan Turu]