Carnaval 2024

Durant la darrera setmana, tota l’escola va celebrar carnaval!

Anteriorment, el seguici del rei Carnestoltes, els alumnes de 6è, va passar per totes les classes informant de l’arribada de sa majestat.

De dilluns a dijous vam haver de seguir les consignes que el Rei Carnestoltes ens va demanar. A canvi, cada classe li va fer una demana d’una activitat per realitzar divendres al matí (anar al parc, mirar pel·lícules amb crispetes, fer festa a la classe…) També vam haver d’aguantar (i gaudir) les bromes que el rei Carnestoltes ens va fer durant tota la setmana.

Finalment el divendres, després de passar un matí genial fent el que els alumnes havien desitjat fer, va arribar la gran Festa de Carnaval!

Tots els alumnes de l’escola van venir disfressats i  junts vam anar al poliesportiu a ballar. Aquest any va haver concurs de disfresses i aquestes van ser les guanyadores:

1r premi: Fritz Pachas

2n premi: Haitam Moukhafi

3r premi: Cataleya Balsera

Premi de grup: María Farratell i Paula Pérez

AQUÍ podeu veure les fotos de grup.

Va ser una tarda inoblidable! Visca el Carnaval!