Unifica’t

40 alumnes dels Programes de Transició a la Vida Adulta (TVA) i dels Itineraris Formatius Específics (IFE) de la nostra escola van participar d’una gran jornada festiva i esportiva, magníficament organitzada per Special Olympics Catalunya amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santpedor. Aquesta jornada va ser compartida amb 60 alumnes del 1r de Batxillerat de l’IES d’Auró de Santpedor. Els participants van poder realitzar 5 proves de diferents esports al Pavelló Municipal i la pista coberta del municipi. La finalitat era gaudir de la pràctica esportiva sense cap afany competitiu. Al final de les proves, també varen poder fer un petit taller d’hàbits saludables i un final de festa on tots van rebre alguns obsequis. La nostra escola també va recollir una placa en reconeixement per la participació i col·laboració en aquest Unifica’t. La jornada va comptar amb la presència de l’alcalde de Santpedor i d’altres autoritats esportives; així com la presència de Rafa Martínez, jugador professional durant molts anys de la Lliga ACB de bàsquet, que va animar a tots els nois i noies a practicar esport i uns hàbits de vida saludables.

Va ser un dia genial!! Us en deixem una petita mostra!

1. Miriam

Gràcies per aquesta jornada, com a mare agraeixo aquesta jornada, es molt positiu amb molts aspectes per aquests joves, fer esport, compartir i fer equip amb d’altres companys, viure un altre entorn i gaudir d’un genial dia!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *