LET’S CLEAN UP

Un any més, grups d’alumnes de l’escola han participat en la campanya Let’s clean up! Una campanya promoguda per l’Agència de Residus de Catalunya.

Aquesta campanya és una acció comuna a tot Europa que té com a finalitat conscienciar sobre la quantitat de residus que es llencen a la natura i promoure i incentivar accions de sensibilització i neteja a través de la recollida d’aquests residus abocats als boscos, platges, marges de rius, camps,etc.

Com a Escola Verda, ens hem unit en aquesta acció per tal de recollir el màxim de residus possibles que trobem a l’entorn més proper, com una forma més de ser concients de l’impacte que això genera en el medi on vivim.

Tots podem aportar el nostre granet de sorra en aquest canvi!

Compartim amb vosaltres un petit vídeo on s’explica la Campanya i un recull de fotos dels alumnes de l’escola que hi van participar!!

Moltes gràcies a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *