Projecte: LES COVES

Benvolgudes famílies,

Ja s’acaba el curs i també el projecte de la classe: LES COVES. Aquest l’hem portat a terme al llarg de tot el curs 2021/2022. El vam engegar perquè el projecte de l’escola aquest curs ha estat les CASES DEL MÓN i nosaltres vam decidir ser la classe de les coves. Tot va començar fent una pluja d’idees amb aquells aspectes que els nostres grups d’experts volien conèixer, llavors a través de la recerca d’informació i de la sortida a les Coves del Salnitre hem aconseguit recollir tota la informació necessària en el dossier del grup. Un cop sent coneixedors de tot el que envolta a les coves, cada grup d’experts s’ha preparat amb un cartell una exposició per explicar a la resta de companys la informació que han recollit. Finalment, hem ambientat el passadís com si fos una cova i cada infant ha creat la seva maqueta cova. Els i les alumnes han gaudit molt d’aquest projecte.