L’HORT DE L’ISIDRE MARTÍ

Hola a tothom!

Us venim a explicar que els Saurins i les Saurines som els encarregats de l’hort de l’escola aquest curs. Així que us volem mostrar tot el que hem fet fins ara. Hem començat remenant la terra, treien les males herbes, afegint hummus i desplaçant els terraris a una zona més segura del pati. Després, hem plantat: maduixots, xerris, raves, enciams i gira-sols. De mica en mica les anem regant a l’estona del menjador.

Paral·lelament, hem establert unes normes per protegir-lo. Per difondre-les a tots els nens i nenes de l’escola, hem creat un cartell informatiu emprant l’aplicació CANVA. A més a més, hem decidit anar per les diferents aules de l’escola explicant aquestes normes i enganxarem els cartells per l’escola.

Us deixem un collage amb algunes fotos del procés que estem seguint, per què encara no l’hem acabat. Ara hem passat a fer les observacions del procés de creixement de les nostres plantes.