ELS ANIMALS VERTEBRATS I INVERTEBRATS: flip book.

Les alumnes i els alumnes de quart hem estat dissenyant flip books personalitzats per tal d’aprofundir coneixements sobre els animals.

Aquesta activitat ha estat mot creativa i hem gaudit buscant informació (característiques dels diferents animals i grups, noms científics,  identificació i classificació de les diferents espècies) concentrant-nos i parant molta atenció per tal d’aconseguir realitzar aquests mini quaderns, tot consolidant els nostres aprenentatges i resolent les preguntes sorgides en el treball col·laboratiu.