Racons de treball

Durant el primer trimestre els i les alumnes de primer han estat treballant per racons per tal de poder sistematitzar tots aquells aprenenatges relacionats amb la lectoescriptura i la numeració, els quals considerem que degut al seu mecanismo de consolidació cal mecanitzar i individualitzar el… Llegeix més»

Els animals

Al llarg del primer trimestre, a tercer, hem descobert diferents aspectes sobre els animals. Aquí hi ha el recull a partir de petits títols i fotografies d’allò que hem fet.

 

FEM DANSA

Com sabeu dins de l’educació física de l’escola, un cop ja no anem a piscina dediquem una hora a dansa, a primer iniciem el treball de coneixement corporal i ritme amb bases de la dansa contemporània aprofitant els recursos del projecte “Mou-te” que, ens permet… Llegeix més»

El viaje de Unai

Aquí teniu un recull de les diferents activitats que al llarg del primer trimestre els i les alumnes de primer han estat realitzant a partir del documental “El viaje de Unai” juntament amb els continguts que hem treballat.

Fem la volta al món

Després de llegir el llibre “La volta al món en 80 dies” d’en Jules Verne i fer tot un seguit de petites tasques vam arribar a la idea de que….
ENS AGRADA VIATJAR
Però com podíem viatjar des de l’escola? Doncs ens vam imaginar viatjant per tota la Terra i descobrint… Llegeix més»

A 3r fem grups interactius

Al llarg del trimestre s’han portat a terme diferents activitats per treballar la llengua: preguntes i respostes, fer una història, joc de cartes per conèixer l’ortografia i activitats per assolir continguts de matemàtiques: el súper i jocs d’operacions.

Experimentem amb les Bee-Bots

La Bee-Bot és un robot amb forma d’abella que permet als infants programar moviments simples mitjançant set tecles. Amb aquesta eina didàctica, els nens/es aprenen programant els moviments del robot d’una forma fàcil i divertida. A més, aquest recurs potencia la creativitat dels alumnes a partir de… Llegeix més»