Dia Internacional de la Llengua Materna

El dia 21 de febrer es celebra el dia internacional de la Llengua Materna. La UNESCO va proclamar l’any 2000 aquest dia per commemorar la mort d’estudiants que es manifestaven en defensa de la seva llengua, el bangala, a Dhake (Paquistan), l’any 1952.

Durant aquesta setmana l’alumnat de l’escola han estat elaborant unes ampolles sensorials per a celebrar el dia de la Llengua Materna. Cada aula ha creat el seu propi disseny (que va des de peces de lego a cigrons, passant per pasta pintada), ha escolllit les paraules i les diferents llengües en les que estan escrites.

El resultat és una mescla de colors, textures i volums tan rica com la diversitat cultural existent a l’escola. Paraules com ara amor i família han estat les més utilitzades. La dedicació i originalitat de la mostra posa de manifest la importància que té la llengua materna per a tots, infants i adults.

Us convidem a que gaudiu d’una demostració de la riquesa cultural de la nostra escola acostant-vos al vestíbul per contemplar el mural.